Da bi vaš zahtevek bil rešen čim hitreje, vas prosimo, da upoštevate spodaj navedena navodila.

Izdelki,ki sodijo v domeno podpornega centra

Podporni center Bestway Slovenija je namenjen tehnično-svetovalni podpori kupcem izdelkov te znamke in reševanju eventualnih tovarniških napak. Spodaj so našteti izdelki, ki sodijo v domeno podpornega centra:

  • Hydrium™ Steel Wall bazeni
  • Frame bazeni
  • Fast Set™ bazeni
  • Splash in Shade bazeni
  • Filtrske črpalke
  • Filtrske črpalke na pesek
  • Flowclear™ klorinator
  • Čolni Hydro-Force™ (65046, 65047, 65048, 65049, 65050, 65053, 65062, 65064, 65063)
  • Električni grelci za bazene
  • SUPi Hydro-Force™
  • Šotor za kampiranje Sierra Ridge Air
  • Blazine za kampiranje Alwyzire™ (69030, 69032)
  • Lay-Z-Spa™ masažni bazeni

OPOMBA: V primeru tovarniške napake posameznega dela kompleta (npr. če se pri bazenu s priloženo filtrsko črpalko, pokrivalom, podlogo, lestvijo itd. ugotovi napaka na enemu izmed delov) se garancija uveljavlja samo za posamezni oporečni del kompleta in ne za ves komplet. V zahtevku mora biti navedeno, za kateri sestavni del kompleta se uveljavlja garancija..

Priprava obvezne dokumentacije za oddajo zahtevka

Kupec lahko odda zahtevek, če je zadoščeno naslednjim pogojem:

  1. da gre za izdelek znamke Bestway,
  2. da je bila ugotovljena napaka, za katero ni odgovoren kupec,
  3. da kupec lahko predloži ustrezno dokumentacijo, ki dokazuje nakup izdelka

Pred pričetkom postopka oddajanja zahtevka pripravite vso potrebno dokumentacijo, ki mora biti v digitalni obliki (podprti formati: jpg., png. ali pdf.), da jo lahko pripnete v spletni obrazec.

Dokumenti, brez katerih ni mogoče vložiti zahtevka:
  • kopija računa
  • natančen opis tovarniške napake
  • fotografija poškodovanega dela
  • serijska številka: (na spodnji sliki je prikazano kje na izdelku se običajno nahaja serijska številka)

Odobritev zahtevka

Vaš zahtevek bo pregledal svetovalec podpornega centra, ki bo preveril njegovo ustreznost in ga - če je upravičen in opremljen z ustrezno dokumentacijo – odobril.

V primeru potrebe po dodatnih informacijah vas bo svetovalec kontaktiral na vašo telefonsko številko ali po elektronski pošti. V roku 2-3 dni od odobritve zahtevka, vam bomo nadomestni del poslali na domač naslov.

Za vse dodatne informacije nas lahko kontaktirate na e-mail naslov servis@bestway.si